Home » , » Pemilik kedai makan kesal terima ulasan negatif 3 kali sebab customer terjumpa rambut dalam hidangan, tetapi...

Pemilik kedai makan kesal terima ulasan negatif 3 kali sebab customer terjumpa rambut dalam hidangan, tetapi...

shamsulazlan | 04:22 | 0 comments


Viral di media sosial kisah seorang pengusaha kedai makan mendapat ulasan negatif berkali-kali yang dimuat naik oleh seorang pelanggannya. Pelanggan berkenaan mendakwa, dia menemui helaian rambut di dalam hidangan yang dipesannya. 


"Ada rambut tu, eeeeww! Menjijikkan! Kenapalah tak ikat rambut tu dulu sebelum masak? Teruk betul," tulis pelanggan tersebut. 


Pengusaha kedai makan itu yang dikenali sebagai Supriyadi Hadi, kemudian berkongsikan pengalamannya menerima ulasan tersebut di media sosial. Dia tidak menolak kemungkinan individu itu cuba menjatuhkan imej gerainya. 


Dalam pada itu juga, Supriyadi juga menafikan dakwaan pelanggannya dengan memuat naik gambar tukang masaknya. Rupa-rupanya, tukang masaknya tidak mempunyai rambut atau kata lainnya, botak. Jadi, adalah tidak mungkin ada rambut yang akan jatuh ke dalam hidangan pelanggan. 


"Nampak jelas dan sengaja nak menjatuhkan perniagaan saya. Order tiga kali, diberi satu bintang. Tiga kali juga diberi ulasan yang sama kononnya ada rambut," tulis Supriyadi pada kapsyen gambar. 


"Sedangkan tukang masak aku tak ada rambut, a.k.a botak," ujarnya. 



Sumber: Tribun News



from The Reporter https://ift.tt/3qSkzCx
via IFTTT
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Shamsul Azlan - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger